(TOP tarin)

جدید ترین ، خنده دار ترین ، ترسناک ترین و جالب ترین وقایع جهان را در تاپ ترین مشاهده کنید...

(TOP tarin)

جدید ترین ، خنده دار ترین ، ترسناک ترین و جالب ترین وقایع جهان را در تاپ ترین مشاهده کنید...

یک زن آمریکایی ۸ قلو به دنیا آورد

یک زن آمریکایی با به دنیا آوردن ۸ نوزاد نام خود را به عنوان دومین زن این کشور که ۸ قلوی سالم به دنیا می‌آورد ثبت کرد.
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از بی بی سی ،  ۶ پسر و ۲ دختر این زن با عمل سزارین و ۹ هفته قبل از موعد در بیمارستانی در نزدیکی لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمدند.
پزشکان بیمارستان کایزر پرمننت گفتند، این نوزادان که فقط ظرف پنج دقیقه به دنیا امدند، شش پسر و دو دخترند و از ‪۶۸۰‬گرم تا ‪۱/۴۷۰‬کیلوگرم وزن دارند . و که حال همه آنها خوب است.

پزشکان شانس زنده ماندن نخستین هشت قلوی دهه اخیر آمریکا را زیاد می انند. همچنین پرستاران می گویند : نوزدان این زن ، خیلی پرتحرک هستند.

این زن  در جنوب ایالت کالیفرنیا هشت قلو زائید که دومین هشت قلو زایی زنده در جهان به شمار می‌آید.

به گفته پزشکان که هویت مادر این کودکان را فاش نکرده اند ۸ کودک در فاصله زمانی ۵ دقیقه به دنیا آمده‌اند. این در حالی بوده که عمل سزارین برای به دنیا آوردن ۷ کودک برنامه ریزی شده بود و کودک هشتم نیز در هنگام عمل مشخص شد.

 کارن مپلز یکی از پزشکان بیمارستان وضعیت نوزادان تازه به دنیا آمده را که هویت مادرشان فاش نشده است و ‪۹‬هفته پیش از موعد به دنیا آمده اند، خوب توصیف کرد.

این دومین هشت قلوزایی سه دهه اخیر در آمریکاست.
اولین مورد ۸ قلوها در سال سال ۱۹۹۸ در تگزاس آمریکا به دنیا آمدند یک مادر نیجریه ای تبار به نام «نکم چوکوو» در «هوستون» تگزاس هشت قلو زایید و به شهرت رسید. البته یکی از آنها یک هفته پس از تولد درگذشت اما ۷ کودک باقیمانده در دسامبر گذشته جشن تولد ۱۰ سالگی خود را برگزار کردند.
«نکم چوکوو» اظهار داشت : برای پدر و مادر هشت قلوی نورسیده دعا می کنم ؛ واقعا کار سختی در پیش دارند و این را من بهتر از هر کسی می دانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد