(TOP tarin)

جدید ترین ، خنده دار ترین ، ترسناک ترین و جالب ترین وقایع جهان را در تاپ ترین مشاهده کنید...

(TOP tarin)

جدید ترین ، خنده دار ترین ، ترسناک ترین و جالب ترین وقایع جهان را در تاپ ترین مشاهده کنید...

علی کریمی پاسخ رویانیان را داد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تقدیر از حسین هدایتی قصد دارد هدیه او را به مدیر برنامه‌های سابقش بدهد.

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی عصر روز جمعه و دقایقی پس از اینکه محمد رویانیان به انتقاد از هدیه حسین هدایتی به وی پرداخته بود ، در مورد هدیه هدایتی به وی برای قرار گرفتن در لیست کاندید های نهایی انتخاب بهترین بازیکن آسیا گفت: از حسین هدایتی بابت هدیه ای که به من داده است تشکر می کنم. از نگاه قشنگ و لطف هدایتی کمال تشکر را دارم اما می خواهم این هدیه را به مدیر برنامه های سابقم ابوالفضل جلالی تقدیم کنم.

وی افزود: باز هم جا دارد از هدایتی تشکر کنم. این کار او برای من یک دنیا ارزش داشت اما من تصمیم گرفتم این هدیه را به مدیربرنامه های سابقم تقدیم کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد